Zarządzenie nr 109/2021/OA Prezesa Sądu Apelacyjnego w Poznaniu w sprawie ustalenia dni wolnych w Sądzie Apelacyjnym w Poznaniu za święta przypadające w soboty
12.10.2021
W związku z prowadzoną obecnie likwidacją Biblioteki Sądu Apelacyjnego w Poznaniu w załączeniu przekazujemy link do ogłoszenia o możliwości składania zamówienia na zbędne składniki mienia ruchomego Skarbu Państwa : https://poznan.sa.gov.pl/ogloszenie-o-zagospodarowaniu-zbednych-skladnikow-rzeczowych-majatku-ruchomego-biblioteki-sadu-apelacyjnego-w-poznaniu,new,mg,1.html,409 Ewentualne wnioski przesłane na skrzynkę mailową: likwidacja@poznan.sa.gov.pl w formie skanu, należy dostarczyć do siedziby Sądu w wersji papierowej – najpóźniej w momencie osobistego odbioru książek.
Pismo Prezesa SA w Poznaniu