Szkolenie pt. Zasady rekomendacji dotyczące mediacji

Szanowni Państwo,

 

W ramach tygodnia mediacji mamy zaszczyt zaprosić szczególnego gościa w osobie Prezesa Prokuratorii Generalnej Pana Mariusza Haładyja, który przeprowadzi szkolenie dla Państwa nt. Zasady rekomendacji dotyczące mediacji.

Szkolenie odbędzie się 21 października (czwartek) o godz. 17:00 do ok 18:30 na platformie TEAMS

LINK DO REJESTRACJI

Ok godz. 18:00 będzie możliwość zadawania pytań do prelegenta na czacie bądź poprzez mikrofon – będzie to zależne od ilości uczestników.

Uwagi:
1. Aby uczestniczyć w webinarze, należy się zarejestrować
2. Następnie uczestnik otrzyma link do webinaru w osobnym e-mailu

Ponadto prosimy o wypełnienie poniższej ankiety dotyczącej mediacji

https://forms.office.com/r/4raVq07bg1

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: karolina.alberska@poznan.oirp.pl

*Za szkolenie przysługują 4 punkty

 

Mariusz Haładyj

Prezes

6 lutego 2019 r. powołany na stanowisko Prezesa Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej.

Radca prawny. W latach 2012-2019 podsekretarz stanu kolejno w: Ministerstwie Gospodarki, Ministerstwie Rozwoju oraz Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii. Odpowiadał w nich m.in. za tworzenie regulacji gospodarczych oraz współkształtowanie, również na poziomie rządowym, systemu Oceny Skutków Regulacji i konsultacji publicznych. Wcześniej pracował w Ministerstwie Finansów w Departamencie Kontroli Skarbowej w Wydziale Kontroli Gospodarowania Mieniem Skarbu Państwa oraz w Ministerstwie Gospodarki, gdzie był zatrudniony w Sekretariacie Ministra na stanowisku najpierw naczelnika wydziału ds. eksperckich i koordynującego pion obsługi dokumentacji, a od 2009 r. na stanowisku zastępcy dyrektora nadzorującego pracę wydziałów prawa gospodarczego i finansowego oraz samodzielnych stanowisk ds. eksperckich. Wcześniej pracował w Najwyższej Izbie Kontroli (Departament Gospodarki, Skarbu Państwa i Prywatyzacji) oraz odbył staż w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli.

Od września 2017 r. do lutego 2019 r. zastępca przewodniczącego Głównej Komisji Orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Od sierpnia 2018 r. do lutego 2019 r. członek Komisji Nadzoru Finansowego.

Ukończył magisterskie studia prawnicze na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz podyplomowe „Prawo spółek” na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył także aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie oraz aplikację kontrolerską w Najwyższej Izbie Kontroli.

Pozostałe informacje

23.12.2024

Poradnik – Doręczenia elektroniczne dla radców prawnych

Szanowni Państwo,   w załączeniu – przedkładamy do Państwa informacji pismo Kierownika Ośrodka Badań, Studiów i Legislacji przy Krajowej Radzie Radców Prawnych dot. e-doręczeń, Treść pisma – plik .pdf jednocześnie uprzejmie informujemy, że pod linkiem: https://kirp.pl/poradnik-doreczenia-elektroniczne-dla-radcow-prawnych/ umieszczona została zaktualizowana wersja Poradnika „Doręczenia elektroniczne dla radców prawnych”.  

23.12.2024

UWAGA! W dniu 24.12.2024 r. (wtorek) BIURO OKRĘGOWEJ IZBY RADCÓW PRAWNYCH BĘDZIE NIECZYNNE

UWAGA! W dniu 24.12.2024 r. (wtorek) BIURO OKRĘGOWEJ IZBY RADCÓW PRAWNYCH BĘDZIE NIECZYNNE

Wielkość czcionki
Kontrast