Zmiany legislacyjne dokonywane są w coraz szybszym tempie, a to wpływa na relacje między kancelariami prawnymi a ich klientami. Kluczowy staje się dobry przepływ informacji.
Z badania przeprowadzonego przez Wolters Kluwer Polska wynika, że nowoczesna komunikacja online z inicjatywy prawników zaczyna się upowszechniać. Obecnie aż 65 proc. kancelarii informuje klientów o zmianach w prawie, a 84 proc. z nich korzysta z kanału e-mail.
Wyjaśnianie klientom zmian w prawie nie stanowi sedna działalności kancelarii. Ponadto tworzenie eksperckich treści jest czasochłonne. Co więcej, prawnicy podobnie jak inni przedsiębiorcy, chcą korzystać z możliwości informowania klientów o swojej działalności. Szczególnie jest to istotne w dobie silnej konkurencji, wielu zmian prawnych i coraz szerszej obecności prawników w mediach społecznościowych. Jednocześnie muszą oni dbać o to, aby marketing usług prawniczych odbywał się zgodnie z kodeksem etyki zawodowej.
W tej sytuacji Wolters Kluwer Polska przygotował nowe rozwiązanie, jakim jest program Legal Alert. To jedyny na rynku program dla kancelarii, który wspiera prawników w informowaniu klientów o zmianach legislacyjnych.
Na program składają się:
- gotowe, eksperckie newsy z ponad 20 dziedzin prawa (co najmniej 30 autorskich tekstów miesięcznie),
- dopasowane tematycznie newsy z serwisu prawo.pl,
- łatwa w obsłudze platforma do tworzenia, edycji i wysyłki newsletterów.
Newsy o zmianach w prawie pisane są zrozumiałym językiem, wzbogacone praktycznymi przykładami i dopasowane do branży czy specjalizacji klienta kancelarii. Autorami treści w Legal Alert są eksperci – praktycy z wieloletnim doświadczeniem.
Zapraszamy Państwa do poznania programu i zamówienia jego prezentacji na stronie www.LEX.pl/legalalert