EGZAMIN WSTĘPNY na aplikację radcowską 2024 - KLIKNIJ PO WIĘCEJ INFORMACJI

Zamknij

Ślubowanie dla aplikantów radcowskich – rocznik 2023-2025

Szanowni Państwo,

Osoby, które złożyły wniosek o wpis na listę aplikantów radcowskich w OIRP Poznań!

 

Uprzejmie informujemy, iż ślubowanie na aplikanta radcowskiego odbędzie się w dniu 16 grudnia 2022 o godzinie 17.00 r. w Auditorium Maximum w Collegium Iuridicum Novum Wydziału Prawa i Administracji UAM, Poznań al. Niepodległości 53. Uprzejmie prosimy o przybycie na uroczystość w okolicy godziny 16.45 – w związku z potrzebą rejestracji uczestników ślubowania.

Poniżej znajduje się lista osób, które będą mogły przystąpić do ww. ślubowania, a także program uroczystości.

Lista ślubujących (aplikanci radcowscy) – plik .pdf

Program uroczystości – plik .pdf

Obecność na ślubowaniu jest wymagana, bez jego złożenia – nie uzyskacie Państwo statusu aplikanta!

(prosimy o zabranie własnych długopisów celem złożenia podpisu na rocie)

Prosimy także uprzejmie o informację na adres mariusz.graf@poznan.oirp.pl od osób, które nie będą w stanie stawić się na ślubowaniu z przyczyn zdrowotnych (lub innych szczególnych przypadków). Dla tychże osób – zostanie wyznaczony dodatkowy termin na złożenie ślubowania.

Osoby, które:

– uzupełniały wnioski o wpis na listę aplikantów radcowskich:

proszone są o pozostanie w stanie gotowości. Jeśli do dnia ślubowania zostaną zwrócone z Ministerstwa Sprawiedliwości Państwa akta osobowe z adnotacją o braku sprzeciwu wobec podjętej uchwały o wpisie na listę aplikantów radcowskich – zostaniecie Państwo dopisani do listy osób ślubujących. W przypadku braku otrzymania informacji o braku sprzeciwu do dnia ślubowania – jak wyżej – zostanie dla Państwa przygotowany dodatkowy termin na złożenie ślubowania.

 

W międzyczasie:

–  uprzejmie prosimy o zapoznanie się z treścią:

a) ustawy o radcach prawnych: https://www.poznan.oirp.pl/wp-content/uploads/2022/06/Ustawa-o-radcach-prawnych-2022.pdf

b) Regulaminu i Programu Aplikacji Radcowskiej Krajowej Rady Radców Prawnych: https://www.poznan.oirp.pl/wp-content/uploads/2022/12/UCHWA%C5%81A_Prezydium_KRRP_783_XI_2022.pdf

c) Przepisów porządkowych odbywania zajęć na aplikacji radcowskiej w OIRP Poznań: https://www.poznan.oirp.pl/wp-content/uploads/2020/02/doc02122620200204142430.pdf

(te ostatnie – mogą zostać zaktualizowane przed rozpoczęciem roku szkoleniowego 2023).

 

Uprzejmie wyjaśniamy, iż:

  1. Na ślubowaniu – zostanie Państwu przekazany informator („Niezbędnik Aplikanta”) w którym przedstawimy bliższe informacje w sprawie odbywania aplikacji w OIRP Poznań
  2. Wnioski w sprawie wyznaczenia patrona – składane są w naszej OIRP przez aplikantów do połowy stycznia. Dokładnie o temacie patronatu opowiemy w „Niezbędniku Aplikanta”.
  3. Kwestie opłat za aplikację – również będą poruszone w „Niezbędniku”.
  4. Konta w ekstranecie aplikanta radcowskiego – zostaną Państwu utworzone po złożonym ślubowaniu na aplikanta radcowskiego.
  5. Zajęcia teoretyczne – rozpoczną się w dniach 9 stycznia 2023 r. Przewiduje się jedną grupę wykładową i dwie ćwiczeniowe. Zajęcia odbywają się w siedzibie OIRP Poznań, ul. Chwaliszewo 69 w Poznaniu, w godzinach 14.15-19.15.
  6. Informacje o praktykach na aplikacji radcowskiej – zostaną przekazane Państwu sukcesywnie, po ich ustaleniu, w tym na poziomie KIRP.
  7. Na uroczystość ślubowania – można zaprosić maksymalnie jedną osobę towarzyszącą.

 

Dział Aplikacji OIRP Poznań

Pozostałe informacje

21.11.2024

NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA 2025 oraz 2024 – REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA

NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA 2025 oraz 2024 REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA 2025 W związ­ku z powstałym wakatem w punktach NPP na 2025 rok w powiecie wrzesińskim prosimy o przesyłanie zgłoszeń na załączonej deklaracji wg poniższej lokalizacji: Starostwo Powiatowe we Wrześni Radcy prawni udzielają porad w miesiącach: luty, marzec, maj, sierpień, październik i grudzień. Lokalizacja: budynek Szpitala Powiatowego we Wrześni […]

14.11.2024

Aktualizacja instrukcji obsługi pism w sprawie elektronizacji wiążących informacji stawkowych, akcyzowych, taryfowych oraz o pochodzeniu.

Szanowni Państwo, Przekazujemy w załączeniu otrzymaną z Ministerstwa Finansów zaktualizowaną instrukcję obsługi pism w sprawach elektronizacji wiążących informacji stawkowych, akcyzowych, taryfowych oraz o pochodzeniu, w ramach usług e-Urzędu Skarbowego oraz PUESC, z uprzejmą prośbą o udostępnienie dokumentu członkom Państwa Izby. Zmiana obsługi pism w sprawach wiążących informacji jest wynikiem wprowadzenia, na mocy ustawy z dnia 16 […]

Wielkość czcionki
Kontrast