EGZAMIN WSTĘPNY na aplikację radcowską 2024 - KLIKNIJ PO WIĘCEJ INFORMACJI

Zamknij

Pol’and’Rock Festival 2024

Zamknij
Ogłoszenia

OGŁOSZENIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

19.07.2024

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Czarnieckiego 9
61-538 Poznań

Dyrektor ogłasza nabór na stanowisko: radca prawny

Miejsce wykonywania pracy: Poznań
Forma zatrudnienia: umowa o pracę 
Wymiar etatu: 1 etat
 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

w związku z powyższym

OGŁASZA SIĘ NABÓR NA STANOWISKO RADCY PRAWNEGO

Główne obowiązki:

  • prowadzenie spraw w imieniu Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy lub Starosty (zastępstwo procesowe) przed sądami, organami administracji państwowej i samorządowej, organami egzekucyjnymi, organami postępowania upadłościowego i restrukturyzacyjnego,
  • nadzór nad postępowaniami egzekucyjnymi,
  • bieżąca obsługa prawna PUP, w tym m. in.:
  • wydawanie opinii prawnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
  • przygotowywanie wzorów umów,
  • akceptacja umów pod względem formalno-prawnym,
  • udzielanie pracownikom Powiatowego Urzędu Pracy wyjaśnień i informacji dotyczących obowiązujących przepisów prawnych.

Wykształcenie: wyższe

Opis wykształcenia: prawnicze

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wpis na listę radców prawnych,
  • doświadczenie zawodowe na stanowisku radcy prawnego – min. 3 lata,
  • obsługa komputera (pakiet Microsoft Office, programy prawnicze),
  • niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca w siedzibie i poza Urzędem (min. 3 dni pracy w tygodniu w siedzibie Urzędu),
  • stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • CV i list motywacyjny,
  • kopie świadectw pracy.

Dokumenty należy składać w terminie do: 02.08.2024 r.

za pośrednictwem poczty na adres Urzędu: ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań lub osobiście w kancelarii tutejszego Urzędu (I piętro pok. 104) z dopiskiem „Oferta na stanowisko radcy prawnego, znak PUP VII-1110/12/2024”.

Inne informacje:

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone zgodnie z obowiązującymi w tutejszym Urzędzie zasadami prowadzenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 61 8345-691

Wielkość czcionki
Kontrast