EGZAMIN RADCOWSKI 2025 - informacje dla przystępujących

Zamknij

mLegitymacja

mLe­gi­ty­ma­cja dla rad­ców praw­nych i apli­kan­tów rad­cow­skich jest już do­stęp­na w usłu­dze mOby­wa­tel (naj­now­sza wer­sja 4.28.0). Za­chę­ca­my do ko­rzy­sta­nia z mLe­gi­ty­ma­cji, dzię­ki któ­rej po­twier­dzisz swo­je upraw­nie­nia do wy­ko­ny­wa­nia za­wo­du.

Ko­rzy­sta­nie z mLe­gi­ty­ma­cji w ra­mach pu­blicz­nej apli­ka­cji mo­bil­nej mOby­wa­tel jest moż­li­we dzię­ki wy­mia­nie in­for­ma­cji do­ty­czą­cych sta­tu­su za­wo­do­we­go rad­ców praw­nych oraz sta­tu­su apli­kan­tów rad­cow­skich mię­dzy apli­ka­cją mo­bil­ną mOby­wa­tel a elek­tro­nicz­nym sys­te­mem KIRP.

Le­gi­ty­ma­cja elek­tro­nicz­na jest do­stęp­na na sys­te­mach IOS i An­dro­id. Po do­da­niu do­ku­men­tu do apli­ka­cji moż­li­we bę­dzie po­słu­gi­wa­nie się nią rów­nież w try­bie of­fli­ne.

 

Sprawdź od­po­wie­dzi na naj­czę­ściej za­da­wa­ne py­ta­nia (Q&A)

Nie wi­dzę do­stęp­nej funk­cji mLe­gi­ty­ma­cji rad­cy praw­ne­go i apli­kan­ta rad­cow­skie­go, co mo­gę zro­bić?

Nie­zbęd­ne jest za­in­sta­lo­wa­nie naj­now­szej wer­sji mOby­wa­te­la (4.28.0). Je­że­li nie ma moż­li­wo­ści ak­tu­ali­za­cji po­bra­nia wer­sji 4.28 apli­ka­cji mOby­wa­tel z App Sto­re, na­le­ży po­stę­po­wać zgod­nie z po­niż­szym:

  • Wejdź do prze­glą­dar­ki in­ter­ne­to­wej na swo­im te­le­fo­nie i wpisz -> mOby­wa­tel 2.0 App Sto­re
  • Zo­ba­czysz iko­nę apli­ka­cji mOby­wa­tel
  • Na­ci­śnij but­ton ZAINSTALUJ
  • Zo­sta­niesz prze­kie­ro­wa­ny do App sto­re na swo­im urzą­dze­niu
  • Na­ci­śnij but­ton OTWÓRZ, zo­sta­niesz prze­kie­ro­wa­ny do naj­now­szej wer­sji apli­ka­cji mOby­wa­tel
  • Za­lo­guj się

Czy mu­szę po­sia­dać waż­ną le­gi­ty­ma­cję tra­dy­cyj­ną, aby ko­rzy­stać z mLe­gi­ty­ma­cji?

Tak, ko­rzy­sta­nie z mLe­gi­ty­ma­cji w apli­ka­cji mOby­wa­tel bę­dzie wa­run­ko­wa­ne po­sia­da­niem waż­nej wer­sji le­gi­ty­ma­cji tra­dy­cyj­nej (po­dob­nie jak to ma miej­sce w przy­pad­ku do­wo­du oso­bi­ste­go).

Mo­ja le­gi­ty­ma­cja tra­dy­cyj­na jest nie­ak­tu­al­na, czy mo­gę ją za­stą­pić le­gi­ty­ma­cją elek­tro­nicz­ną?

Oso­by, któ­re nie po­sia­da­ją le­gi­ty­ma­cji tra­dy­cyj­nej, a tak­że te, któ­rych le­gi­ty­ma­cje są nie­ak­tu­al­ne lub unie­waż­nio­ne, nie bę­dą mo­gły sko­rzy­stać z elek­tro­nicz­ne­go od­po­wied­ni­ka w apli­ka­cji mOby­wa­tel.

Dla­cze­go zdję­cie w mLe­gi­ty­ma­cji róż­ni się od zdję­cia na le­gi­ty­ma­cji tra­dy­cyj­nej?

Zdję­cie do mLe­gi­ty­ma­cji jest po­bie­ra­ne z Re­je­stru Do­wo­dów Oso­bi­stych, co ozna­cza, że jest ta­kie sa­mo jak zdję­cie, któ­re ma­my w do­wo­dzie oso­bi­stym.